Mormor & Morfar...


... Eftersom klockan är efter 12 på natten & det räknas som
Söndag fast ja tycker de fortfarande är lördag eftersom jag inte sove än...
Ingen ny dag förens man sove, men whatever..
De ja ville komma fram till är att ja då skriver
I Fredags i stället för imorrn...

Så, i fredags for ja till Älsklingen min & mötte upp han på navet...
Vi for först till Granlo med Matte en snabbis & sen hem...
När vi väl var hemma hoppade ja & Robban in i duschen & börja sen fixa
oss litte, för Sabina skulle ha fest & vi tränkte att vi ska dra dit en sväng :)
Var väll hos Sabina vid 9 tiden, inte så mkt folk.. Men trevligt ändå xD
Haha, har laggt in min första video på youtube också & de är en filmsnutt sen
helgen, kolla in de ;)
Jaja, när vi kom ner på navet drog alla andra till krogen & Jag, Robban & Matte skulle
hem för vi skulle upp tidigt på lördag morgon...
Men självklart missa vi sista bussen så fick vänta på nattbussen
& var då inte hemma förens 1-2 tiden..
Väl då kunde ja & älskling inte sova & börja kolla på film, Wanted...
Men ja somna ifrån den, men när man väl somnat så ringer Robbans
telefon eller annat & de började knacka på fönstret på natten & Micke kom & massa,
så blev inte mkt till sovande...

Haha på lördag morgon tog sej varken jag eller Robban upp, å han som skulle på jobbet...
Så bra gick det, åsså ringde pappa & väckte mej vid 11 & sa att han hämta mej 12.30
så då vare bara & pallra sej upp & göra sej i ordning för morfar fyllde år & åkte
dit & var där nå timmar, åt middag m.m.
Rätt trevligt ändå, tog mej nån öl å så med dom andra =)
Åsså bestämde Veronica & ja med kusinerna mina som va där att vi ska ha Kusinträff nån gång..
De lät nice..

Åsså kom ja hem vid 21.00 & har sutte vid datorn tills nu då...
Ska snart ta & sova eftersom ja ä astrött & imorrn ska ja börja rensa &
plocka i lägenheten om ja hittar nå kartonger...
Åhhh, vill inte flytta..  Men men...

Natti natt då...
Hoppas alla haft en bra helg..?




                                                                                                 Pappa & Morfar <3


                                                                                           
Mormor & Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback