Packar ihop saker...


... Ja, nu idag har jag börjat packa ihop saker i lägenheten & kör hem dom till
morsan imorrn om dom fick tid med det..
Jobbigt som fan & flytta & speciellt när jag trivs här, men har inte mycket till val..
Ska bo hemma ett tag & sen skaffa egen lya sen beronde på hur saker & ting blir med skola  m.m.
Tyvär blire ingen utflyttningfest som jag tänkt mej,
men kanske blir inflyttningsfest hos morsan sen, haha..
Får se va hon säger om de & om ja pallar, kommer ta ett tag innan ja får ordning där..
Ska ju hålla på renovera ett rum jag ska ha där, så ja går som jag vill ha det...

Än så länge har jag plockat isär sängen & tage ner filmer från hyllorna & de som ja ska
packa ner nu...
Sen ska ja rensa va som ska tvättas upp imorgon så allt ä rent tills ja flyttar hem.. *pust*
Och efter det ska jag diska & ha mej & rensa allt i skåpen, tallrickar, glas m.m.

Jaja, dags ja börjar nu så de blir klart =)
See yaa..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback