Sovit, sovit, sovit...


... Idag har vare en jävla lat dag :o, Har sove halva dan, sen var ja vaken nåra timmar & käkade & satt lite vid datorn & duschade & sen orkade jag inte sitta vid datorn länge så ja gick & la mej & kolla på tv, såg AFV & Vänner..
Och sen somnade jag igen & sov typ till halv 22.30 och ringde då upp sötnosa min & snacka med han ett tag..

Nu sitter ja vid datorn igen, finns inte mkt att göra så sitter & nördar på nå communitys..
Och har fått nått anfall att ja vill göra nått me håret som & färga de..
Har inte färgat eller klippt det på aslänge & de känns hemskt :O
Jag som brukar byta frisyr/hårfärg minst en gång i månaden förut..
Håller på få nå dampanfall, men vet bara inte hur & vad..
Åsså har jag inte cash till det heller *pust*
Vill ha långt hår igen också men kan inte sätta in de på ett tag för har inga pengar till micro-ringar
+ att mitt hår ä så slitet & måste få vara ett tag..
BLÄ på det /=
Ja som äskar & hålla på med mitt eget hår, de är de ända ja bryr mej om på mej själv typ...
Bara håret ser bra ut är jag nöjd...


                                             Saknar den färgen på håret ^.^,

Men saknar även att vara blond, & sen har ja fått för mej ja vill ha blondt & svart
eller ha svart hår med blonda slinger & ränder (stripes) i olika färger m.m.
Har så mkt ideér i mitt huve nu så jag går under!
Men blir så när ja inte gjort nått me håret på ett bra tag i guess...

Aja, glöm inte & gå & kommentera min bilddagbok, vill ha fler kommentarer! ^^,
Mina 45 bevakare märks inte :o
BlackieSixx.bilddagboken.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback