Stockholm...


...Fredagen som var (15/8) så åkte jag till Stockholm med älskling som sagt...
Fick skjuts av mamma & pappa till Uppsala så vi slapp åka nån jobbig buss &
därifrån tog vi tåget till Märsta där Robbans mamma bor...
När vi var framme umgicks vi bara med familjen å somna rätt tidigt...

På lördagen klev vi upp vid 11 och fixa oss & grejja & mot eftermiddagen
drog jag & Robban in på Gröna Lund  åkte massa karuseller tills vi blev
dåliga & inte palla mer, haha..
Läskigaste karusellen var nog Tilt, åkte den 2 ggr & aldrig med :|
Skitbra karusell om man vill ta självmord, ja dog :O

Sen på Söndag - Måndag tog vi bara det lungt,
var så pissigt väder..
Köpte Marängsvisch & glodde massa massa filmer...

Och i Tisdags åkte vi hem med Y-Buss & ja stannade i Sundsvall hos
Robban tills igår & vi har bara tage de lungt då åh, för vi ä så fkn lata :D Haha..
Förutom att han jobba halva dagana åsså medans han jobba på onsdagen
var jag på stan en sväng med Sabina, köpte ya skor & ett Spyrospel &
en ros till älskling & for till Birsta & gav han de på jobbet, sötnosa...
hihi...

Igår var ja hemma hos mamma en sväng också och umgicks som vanligt &
käka middag & nu sitter jag hos mamma igen idag...
Har vare på skolan idag också, första dagen efter sommarlovet..
Gick väll hyffsat men så jävla less på skolan & folket där /=
Men men , ska väll gå ett tag & se hur de funkar..
Bara att hålla käften & kämpa, två år kvar.. *SUCK*

Snart far jag till älskling också, väntar bara på mamma & pappa ska bli
klar som ska skjutsa mej dit & sen åker dom till mormor & morfar..
Får se va man ska hitta på ikväll, tror Sabina skulle ha fest få se om man
palla dra dit en sväng :P

Sen imorrn måste ja till mormor & morfar & va lite social & ja blir
där till Söndagen...
Och sen hem igen..

Och på Måndag kan skolan ta & skita ner sej, palla den då..
Ska på nå jädra "lära känna" läger...

Men men, ska upp & sno Melissas Ps2 nu för Anna snodde mitt idag,
så ja har nått & göra hos mormor & morfar.. :P
Byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback