En timme och fyrtio minuter...


Ja nu sitter jag här på skolan igen & har precis haft Arbetssätt & Lärande,
där vi fick sitta & göra smällkarameller & shit för nästa Torsdag ska de komma upp nå ungar
hit, vi ska pyssla & baka med vad jag fattat...
Och nu äre som rubriken säger 1 timme & 40 minuter tills ja kan åka hem /=
Har MBS igentligen men pallar inte de för har ändå inte gjort klart de som ska vara klart idag,
för orkade inte igår...
Klockan två är min älskling hos mej också, faan.. Va ja längtar dit..
Tiden kommer kännas assegt tills dess...

När jag kommer hem tror ja att ja ska ta ut illrarna , för hann inte med det igår som jag hade planerat...
Sen tror ja dom ska få duscha & bli rena & fina...
Imorgon tro ja de var dom åkte /= *pust*
Lite tråkigt de... Dom är ju så grymt söta...
Ska sms:a/ringa Erika sen & höra så ja vet... (illrarnas ägare) =)

Fan va tyst de är här på skolan, de ända man hör är knappandet på tangetnbordet...
Jag blir less också, min bilddagbok funkar inte på datorn..
Internet stängs ner när jag öppnar sidan, why? :O

Jaja, ska väll gå & möta Anna nu...
Kokkosnöööt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback