En tom känsla inom mig...


Idag lämnade min älskling mej & efter bara ett par minuter efter det så kom den hemska
tomma känslan :( Önska ja kunde vara med han hela tiden, när jag känner för det...
Att bara kunna få vara med han när man behöver det...

I helgen hare vare fullt ös här tills idag, syster lousie med hennes man Lennart har vare här
& doms barn Jennifer & Johan & sen var Sabina här över en natt & Angelica & Steff var här
& hälsade på från Holland...
Jätteroligt har det vare att få träffa dom... =o)

Sen idag vart de ingen skola, för orkade inte...
Men de blire imorrn...
Idag vid 2-tiden skjutsade vi Angelica & Steff till Sabina i Skönsmon & sedan åkte vi till
Ljustorp & virra runt helt vilsen hur länge som hellst tills vi hitta till Melissas pojkvän för skulle hämta
henne & sedan åkte vi till Nacksta för jag har hämtat en urgullig kanin =)
Efter det skjutsade vi Robban till Texas där han lämnade mej :( *Snyft*
Och åkte sen in på Konsum? i Nacksta på hemvägen & handlade lite..
Nu kom jag hem för en stund sen & ska nu ta & göra lite nytta för ser ut som ett bombnedslag
& måste göra rent åt chillorna & ge kaninen bur & mat...

Så får skriva mer senare, & kanske ta mej tid att ladda upp bilder på bilddagboken...

Tjobbedobba



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback