Robin & Cecilia...


... Sälar på hal is... *ouh ouh*
Haha, jaarru..
Tisdagen förra veckan så kom min älskling hit...

Han stannade tills igår...

Då jag fick fnatt & hängde med honom till Sundsvall för ville inte han skulle lämna mej /=

Först var vi iväg till hans kurs sen in på djuraffären Zoo för de var ändå i närheten, kollade efter en
Julklapp till Laika som ja saknar så in åt a helvete... /= *snyft*

Men hittade inget, kollade efter tuggleksaker men de va pipsak i dom så då skulle hon
väll skita på sig den tönten... ;)

Ska på arken & kolla också nån dag...


Jahaaja, sen efter att vi sälar vare där åkte vi hem till ganster sälen Rawb &
droppa väska som han inte ville bära runt på för vi skulle in till birsta för ja ville börja julhandla...
Så vi sprang runt på Birsta City & IKEA & ja hitta i allafall present till Melissa
& även en present till mej själv, hahaha...

Ett par snygga stövlar ^^, Var ba tvungen att ta dom, velat ha dom så länge nu...

Efter de åkte vi ner till stan och säla runt tills att min buss gick 18.20..

Snyft, ville inte lämna min tjockis säl...

Hoppas ja får träffa han snart igem , har beställt julklapp idag också till honom,
hoppas han kommer gilla de |=

Så svårt & köpa present till nån man verkligen älskar, för man vill verkligen han ska bli glad över det & kunna säga
woow med världens största ögon typ...
Liksom nått personligt / speciellt...

Ska kolla om ja kanske hittar nå annat också..


Sen äre present till mamma & pappa som gäller...

Och kanske Amanda & Rasmus om inte mamma fixar de,
har inte så mkt cash kvar =O

Längtar faktiskt till jul =)

Hoppas ja får mycket cash då för då ska ja köpa ett par mjukisbralls ja
kolla på & en tröjja som såg skitmyys ut & sen en snygg klänning som ja kanske
ska ha på nyår?

Som är passande till mina nya stövlar ;)

Få se om ja hinner förlänga håret innan dess också, men kostar fan de också...
Men skulle känna mej så mkt finare då...


Haha, i Söndagsnatt vid 12 tiden byggde ja & Robban världens snyggaste snögubbe också,
kolla den på min bdd & kommentera fö faen : [email protected]



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback