Snöar, snöar, snöar...


Ja de bara snöar, nu äre mkt snö ute...
Men rätt myys, hatar bara kylan...
Skulle haft en skoter nu xD

I alla fall, jobbig dag... Lång håltimme på morgon & en lektion som inte vara länge,
sen lång håltimme tills tåget kom, men som tur fick ja vara med älskling pupp Anna <3
Efter skolan fick ja vara barnvakt ett tag åt Amanda som Melissa fick ta över när hon kom hem strax
efter 15.oo för jag hade så jävulskt ont i huve & sov då till klockan 19.oo så vettifaan hur ja ska sova inatt,
men har ju massa plugg ogjort också som ska vara klart i morgon..
Får väll sitta & göra de inatt...
BLÄ på det, men jaja, ska göra mitt bästa...

Fått en låt på huve också som jag totalt knarkar sönder,
MEN SÅ JÄVLA MYCKET KÄRLEK på den...
Hypocrisy - All Turns Black...

Imorgon kommer min myspojk till mej också, fan så underbart...
Han är här vi 15.oo xD
Hoppas verkligen ja hunne hem från skolan då, vet inte hur länge ja går...
Men har 2 långa lektioner imorgon...
En från morron till lunch & en efter tills nån gång på eftermiddagen...
YchaByscha..
Men snart ingen mer skola xD

Dags för plugg nu, puss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback