Flytta hem...



... P.g.a fucking Tom som bleve helt annorlunda så har jag pratat med mamma idag om att jag ska börja flytta hem...
Så nu äre bestämt att jag ska flytta hem ett tag tills skolan börja & se hur den går..
Går den bra så ska jag väll skaffa egen lya igen, eller sen flytta långt åt helvete häirfrån..
Är så less på nästan allt här & vill bara börja om, allt bra som finns här är Anna & Robban <3
Älskar dej Robin. <3

Så jobbigt & tänka på flytt, har flyttat så många ggr i mitt liv & jag trivs här :'/
Men men, man får inte alltid som man vill, så äre bara..
Måste sälja Wilma nu också, nån som är intresserad av henne?
Vill inte, men hon får inte följa med till morsan..
De känns BLÄ. :(

Men men, nu har ja mkt & tänka över å sånt...
Men nu vet ni att ja inte kommer bo kvar här längre. :/
Mer om de & när ja flyttar skriver väll ja senare...



Kommentarer
Postat av: anna

finns alltid här för dig älskling<3

2008-07-28 @ 22:23:16
Postat av: Cissy

Tack gumman <3, Älskar dej...

2008-07-29 @ 14:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback