Irisch Pub...



... I fredags vid 10.07 tog jag tåget till Sundsvall, men det var en halvtimme försenad, så seegt...
Jag var så modig & tog på mej nya klänningen under kvällen, hihi.. Älska den...
När jag var på centralen var Robban där & mötte mej & fi faen så gullig han var, ni ska bara veta ;)
Hihi, vart tårögd av allt han sagt...
På vägen in till stan diskuterade vi lite saker & sen mötte vi upp Stefan, Paulina & hennes släktning..
Dom var på pizzerian på navet, haha..
Ehum, sen drog vi sakta till irish & gick in dit..
Rätt hyffsad kväll, trots lite småsaker, men de får vi ta hand om sen..
De löser sej , & ja tänker alltid positivt.. Det är så man orkar all skit.. ^^,
Försöker alltid se de bra i de dåliga, vad det än är & motiverar mig på det...




Sen igår kom ja ju hem & då vare ba lungt & idag äre ba lungt...
Så varmt ute, men ska inte klaga.. Hellre de än att det är kallt...
Ska snart ta med Thyra, Miilo & Laika ner till vattnet så ska dom få bada & grejja
& ja ska sola lite tänkte ja, vem vet om ja kanske vågar ta mej ett dopp..
Har inte gjort det i år än, i alla fall inte i Sverige..
I Italien så bada ja juhe en gång..

Men men, har inte äte på hela dagen så ska väll försöka ta mej ork & göra nått i denna hetta innan jag avlider, men det är rätt svalt i min lägenhet jämfört me ute & de ä skönt...
Sitter man still & chillar som ja gör nu får man inte svett attacker & panikanfall iaf...
Hihi...

Ska gå & ta mej ork & ladda på telefonen sen oxå, har aboslut inga cash alls på den nu & de ä jobbigt, men panta först så kanske ja får tag på 200kr så ja får gratis sms ^^, . Jag är ett sms freak så..
Då ska ja terra sönder er allehop & speciellt Rawbisen... <3

Ring om de ä nå, ska dra ut.. :)
Poessisar


   Thyra & Miilo - Riktiga Myysisar.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback