Barn ... Ô_'ó

Nu ska ja åka & stå ut me barn :O Missade lite praktik sist vi hade de på skolan så måste göra om denna vecka, inget sovande för mej på lovet -_-



Helgen va KASS också, inget vart som de skulle så blev en hemmar sittar helg där ja satt & deppa med Tompa. *snyft* , haha. Aja, de hinns la gå på krogen nån annan gång när man är rik igen, nu har ja redan spenderat alla pengar på mat m.m. :O
Mat är dyrt ffs. Haha, ska börja svälta mej, nejdå. Men ändå.

Jaja, ska gå & grejja lite, bussen går 10.10. :P Så ja inte missar den.
Den som skulle gå vid 8 kom inte -_-
 Pussah. <3

Kommentarer
Postat av: Anna

du hade ju kunnat ring mig i lördags så hade jag kommit och umgåts med dig baby:o
och ja du o jag ska dra på krogen ngn helg:D (A)
jag ska iallafall försöka komma in;D

2008-03-25 @ 10:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback