Alla Överlevde...


... Ja, en klasskamrat råka ju krossa rutan igår men alla överlevde iaf och några me lite rivsår...
Jaja, efter det tog jag halv 1 tåget till Emil, en bra vän =D
Hälsade på han i hans nya hus i Erikslund...
Vi babblade på en massa och kolla på en rolig film, kommer fan inte ihåg va den hette...
Men men, ska ja ta reda på och se den igen nån gång =)
Senare på eftermiddagen kom pappa och hämtade mej och vi åkte hem...

När ja kom hem så åt jag och sen fick ja hjälpa till att vara barnvakt åt Rasmus och Amanda som hälsa på och ville också stanna över natten...
Men Rasmus blir kvar tills imorgon...

Idag var jag på skolan till klockan halv 1 , sen åkte ja hem för mådde dåligt...
Så har vare barnvakt idag också, och nyligen har jag duschat och nu alldeles strax ska ja ta fram mina
frisselissa saxar å fina till topparna lite å sånt :)
De kan behövas, och sen klippa Melissa om hon nu fortfarande vill det...
Haha, har vare geek halva dagen också, sutte vid Ps2:an som jag inte gjort på 100 år...
Och vad spelade jag? SPYRO!
Haha, tills ja fastna och inte hittade fler light gems eller vad det hette så då lessnade jag...

Men, nu ska ja a och nörda på bilddagboken isf & kolla va för kulbilder folk laggt ut..
Puss hej..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback