Anna, hårförlängning...


... Ja, idag tog jag 2bussen till Anna och var i Ånge vid 3tiden... :)
Så idag har jag fixat hårförlängning på henne med microringar & de
gick bra tyckte jag, hoppas hon tycker desamma bara...
Annars äre bara säga till gumman så fixar ja om de om de är fel nånstanseller överallt elle nått... <3

Var hemma vid halv 7 tiden & sen har jag bara käkat & drygat på msn & bdb...
Har laggt upp lite bilder där nu också & fyllt upp, men jag har bleve så tråkig /=
Som sagt, ja ska förbättra mej.. Men när vet ja inte, när ja känner för det...
Men kommentera i vilket fall vett ja ^^,

 Men ska gå & hämta ett glas cola till mig & sen morätter & nytt vatten till chillorna...

Puss puss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback