Balenserar på kanten av stupet, på väg att falla...


... Att allt ska vara så svårt...
När man väl försöker kommer det bara upp nya bekymmer, ja fattar inte...
Vill inte världen att man försöker?

Jaja, ja vet inte hur mycket till ja kommer orka av att fortsätta såhär iaf, de bryter ner mej totalt...
Finns bara en bra sak i livet just nu och det är min bästa pojkvän Robin <3
Självklart min underbara vän Anna också.. =)
Det är ni som betyder,och du Robin, utan dej vore det inget jag...
Det är du som gör mej hel, varje gång jag bara tänker på dej bultar mitt hjärta av glädje,
du får mig & skratta och le som ingen annan...
Och du finns där när man behöver dej, du är så helt jävla underbar min älskling...
Jag älskar dej så otroligt mycket, och mer för varje gång jag ser/hör & rör dej...
Varje gång ja ska träffa dej pirrar de fortfarande i magen, jag är så jävla kär i dej...
Helt sjukt obeskrivligt!
Så snälla, lämna mej aldrig... Vill att det för alltid ska vara du och jag...
Cecilia <3 Robin, hör du hur underbart det låter?
Hur bra det låter <3 Vi är som gjorda för varandra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback