Du ska inte få förstöra mitt liv...


... Du kan få mej arg, du kan få mej att gråta, du kan få mej totalt sårad..
Igentligen, varför bryr ja mej?
De vet ja inte... Mer än att det börjar bli jobbigt...

Felet är att jag bryr mej så mkt, jag ska väll gå & bli en iskall person...
För du ska aldrig i helvete få förstöra mitt liv iaf...
Ja vet att ja kan vara bättre än vad du framställer mej som...

_______________________________


Jaja, har inte skrivit i bloggen på ett tag för har inte orkat,
saker & ting har gått upp & ner & sen har ja inte sutte vid datorn så mkt på senaste...

Och just nu vet ja inte riktigt om ja har nått vettigt & skriva, för känner mej inte på bästa humöret...
Saker & ting runt om en, ont i huve & har halsfluss /=
Men snart kommer allt bli bra igen :)
Man måste vara stark & positiv för och orka =D

Imorgon kommer allt vara perfekt iaf, när ja får vara med den bästaste personen ever som får mej genast att må bra...
Han är mitt lyckliga piller, Robin <3 Hihi =)

Btw, så ska jag ringa han nu också =D
Så er läsare dissar ja lätt för den snyggingen xD

Bajilbyyye



Kommentarer
Postat av: COOL ANNA

SÅ DU DISSAR MIG FÖR ROBBAN? VAVAVAVAVA?:|

2008-11-06 @ 13:22:19
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback