Chinchillor...


...Onsdagen förra veckan hämtade jag 2 chinchillor =) Fi Faen så dom ä söta..
Chicko & Stella..
Sen på Fredag morron vakna jag med en överraskning, de va helt plötsligt 3 :O
Så nu har man en liten bäs också.. Skitakul =D
Än så länge har de gått jättebra & hoppas de fortsätter med det, får se om hon/han ska behållas eller inte,
och ett tillfälligt namn har lillen fått - Arne.. Hahaha xD Cuute va..?

Jaja, i Helgen var älskling hos mej & vi hade mest ba mys hela helgen & nördade sönder ,
blir nog de till helgen som kommer också fast extra mycket mys då vi firar vår halvårsdag på Lördag =')
*Längtar*

Har vare duktig idag åh, vare på skolan på MBS:en, *stolt* och sen när ja kom hem så kollade ja upp vad
jag missat för plugg & skit så imorrn blire till & hålla på med det efter skolan,
har sovmorgon imorrn också eftersom Karin inte är på skolan, utan på kurs ^^,
Fett Myys...

Men men, nu ska ja till & fixa till lite bilder som ja ska ladda upp på bilddagboken, och ge myspälsarna mat...

Pusssa




Robin Hansen du är mitt allt, never leave me alone <3





                                                                                  Arne - Chinchilla Sundman



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback