Deprimerad...


... Jag vet inte vad det är för fel på mej, men hela veckan har jag känt mej fett depp & vet inte varför...
När ja va på skolan i Tisdags fastna ja bara med blicken & vakna till emellanåt & tänkte
"vafan håller jag på med?" eller så håller jag på somna,
för har grymt svårt att sova om nätterna & fattar bara inte varför..
Tror inte ens ja hejja på nån på hela dagen, för pallade bara inte...
Alla måste tro ja bleve sjuk i húve elle nått, elle ja. De tycker ju dom flesta redan.
Men whatever. ^^, Kan leva med det. :)

Jaja, Ändå gångerna jag sover bra är när jag sover med Robban..
Har försökt med det mesta, bara ligga att blunda, kolla på tv, sova till musik,
sutte vid datorn tills ja tröttnat, gjort det tråkigaste jag kan komma på men inte nått funkar faan...

Nu sitter ja här igen & känner mej så himla nere, Anna sa att hösten kan få en att känna sej så?
Men men, vem vet?
Hoppas ba de går över snart så ja får känna mej happy igen då :)
Idag har ja blött näsblod som fan också, 3 ggr på bara nåra timmar.
Men mamma sa de kan va för ja inte har sovit som jag ska..
Får hoppas på de iaf, men men...

Nu ska ja sätta mej & nörda en liten stund tills Robban ringer & sen försöka sova eller nått,
om ja kommer kunna..

Kramisar.



Kommentarer
Postat av: anna

pussgurka:D

2008-10-10 @ 15:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback