Regn och Sjuk...


... I Måndags gjorde jag munkar & sen började jag få en konstig ond känsla i magen,
vet inte ens hur ja ska förklara den, men tänkte att de går över...
Munkarna var iaf skitgoa' =)

Sen igår klev ja upp & gick på skolan, vi kolla på film på morronen på MBS:en, "RainMan".
Rätt bra film faktikskt, lite skumm bara...
Men på lektionen fick ja tillbaka den onda känslan i magen så gick runt lite & då vart de bra,
men när ja sen satte mej igen ett tag kom den tillbaka :O
Så då vart de jobbigt & vara kvar så jag åkte hem.

Idag vart ja hemma, har lite ont men inte mycket.
Kommer de tillbaka mer så måste jag åka & kolla mej,
mamma sa att de kan vara nått me njurarna eller vad som hellst :O
Jag vet inte ja?
Sen har jag spytt som fan idag också, fett jobbigt... )=
Cissy Spyflugan! Yeah, kul. *NOT*

Menmen, blir ju fett orolig om det inte gått över tills imorrn iaf, jaja...
Idag kommer de folk hit, Marco, Oliver och 2 till ja inte minns namnet på och äter
tacos me oss.
Får se om ja kommer få i mej nån mat, men de hoppas ja när det är min favvorätt :|
Så Jävla gott, och jag är hungrig som fan redan nu...

Men men, ska ta & se om jag hittar nån alvedon eller nått nu,
ha de så myys.
Regn idag så idag ska man bara sitte inne & mysa ;)
Önskar Robban vore här <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback