Trodde det brann idag...


...Idag har ja vare hemma & sen vid 17.oo -18.oo tiden for jag & familjen till min Syster
Veronica för hennes man Janne fyllde 40, de va la trevlans där.. En del folk & smörgårtårta *NJAMMI*.

Sen när jag kom hem & skulle upp lukta den wierd & de va alldeles rökigt så jag sprang
upp fort som satan för trodde de brann eller nått, men som tur vare bara pumpen som koka..
Fan för att bo på landet, man får härtattack..
Haha, så de ba droppa vatten uppe på hallen fulla taket & va alldeles blött & fuktigt,
och dörren till mitt rum var öppen så var alldeles fuktigt på mitt rum så skynda mej & öppna fönstren
så man kunde andas & mina nya djur kunde andas ;)

Jajjemensan, ja har nya djur ja xD
För igår så råka ja hitta en annons & fick för mej att ja skulle hämta dessa sötnosar,
det är 2 chinchillor =)
Chicko & Stella, och jag tror Stella är på tjocken också ;)
Så kan bli fler, haha =D
Dom är så GRYMT söta ...

Menmen, nu ska ja göra nå roligare än & skriva här, för skriver ändå inget kul..
Poessen



Chicko & Stella, Stella ä tjockisen till höger =)



Chicko, - Är dom inte söta? ^^,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback