Fan va ja kan vara duktig...


... *Beröm Till Mej*
I veckan har jag faktiskt skött skolan :) , Bra gjort av mej...
Och har vågat snacka me folk... Haha, idag har jag vare extra duktig..

Idag har ja vare på skolan, fick sluta tidigare också för jag var så duktig så var klar
med arbete som ska vara klart om 2 veckor i kursen MBS, håller på med
ett eget arbete om Damp...
De ända ja har kvar att göra nu är att renskriva det :)
Sen åkte jag till Fränsta med halv 3 tåget till, ja. Nu Toms lya
och städade Wilmas terrarium kliniskt rent..
Slängde in henne i duschen, tog bort rutorna fram på terrariumet, dammsuga av..
Torka av, bytte vatten & tidningar nertill för har ingen bark...
Puttsa rutorna, satte dit lite mer växter så de vart grönare & fräschare men självklart
tog de slut på häftstift i häftapparaten eller va de heter, nå grejjsemojjs man skjuter fast
saker med...
Så får väll fixa till resten imorgon strax innan Emelie & hennes pappa & kanske hennes kille
kommer & kollar på henne, dom kanske ska köpa henne =)
Efter det åkte jag hem och mamma & pappa höll på med trädgårdsarbete, så hjälpte dom litte.
Sen var jag upp på rummet & städade lite & tog sen en paus & såg en halvtimme på Idol...
Fan, missa början.. aja, inte mkt att göra åt..
Får kolla sen på internet innan ja lägger mej...

Imorgon efter Emelie kollat på ormen så drar jag & Melissa till Sundsvall...
Wiiiiie, hon ska till sin pojk & ja ska till min underbaraste, bästatse älskling.
Fuck va ja saknar honom.
Men men, Ska ta & packa litte saker nu som ja ska ha med till honom
 så det är gjort sen blire en sväng i duschen & sen sova I guess :)
Då går tiden mkt fortare & känner mej trött som fan...
Tar mej knappt upp på mornarna, ojoj.
Fan va ja ska sova ut i gangster Robbans underbart sköna säng,
ni ska bara veta hur jävla underbar den är :O
Nån som kan sno den åt mej?

Jaja, kommer inte vara på msn eller nått förens efter helgen så äre nått,
Ring Mej Eller Sms:a..

Puss Hej =)
Ha en niice helg...
Ja ska ha de fett myyys...
Har man Robban breve sej är ALLT underbart <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback