Min bara min...


... Robban är min, min, min!.. Rör du så dör du ^^,

Hihi, han kom i Fredags & gjorde min helg bra, min sötnos...
Vi tog de mest bara lungt i helgen, han hade ju aldrig vare hit hem till morsan..
Flyttat & klart nu iaf, så nu bor ja här..
Och har möblerat & packat upp en massa , nu äre mest bara småplock kvar...
Jaja, i lördags var jag & Robban barnvakt åsså, åt Rasmus,
de gick skitbra tills han vart allt för grinig men då la ja han & som tur somna han på stört... :)
Fick vi en hundring var för det, TACK <3 =)
De va juhe snällt =D
Vi sov där & åkte hem mitt över dan på Söndagen till mamma igen och där vart de ba' lungt & mys
med film...
Såg på "The Mummy Tomb Of The Dragon Emperor", och den var inte så bra
jämfört me dom andra filmerna som ä bättre...
Sen såg vi på "The Hottie And The Nottie" eftersom ja tyckte den filmen va kulig men han somna
och ja med, haha...
Erika kom även förbi med illrarna igår för ska vara illervakt en vecka igen , WIIE.. Så kuligt... :D
Saknat söt pälsarna <3

I morse åkte älskling hem, *snyft*.
Och jag pallrade mej iväg till skolan ...
Duktigt av mej *applåder*.. HAHA..
Hade bara en lektion idag så sluta vid 11 å då gick ja & käka litte sen
drog ja me Tomas, Sara & Becca till tåget, men Becca försvann sen så vi satt där utan henne
& geeka & mördade massa getingar medans vi väntade på tåget som gick 12.32...
Och sen när jag var i Torpshammar gick ja & mötte mamsen på jobbet & vi åkte & handla litte & sen
hem & hjälpte henne & städa nedervåningen litte..

Nu sitter jag här med busande illrar runt fötterna & ska väll ta mej lite tid åt dom :)
Och städa upp litte på rummet efter dagens bus xD haha, gullig dom är ^^,
Och de lä ju bli MASSA illerbilder igen på bdb & andra kort eftersom ja inte laddat upp
bilder på ett bra tag & har litte att ta igen... ;P
Så håll koll där & glöm inte att kommentera för då jagar ja er med en skurmopp,
BlackieSixx @ bdb...

HejSvejs..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback