Faan så myyys väder...


Nu har jag nyss vare ute & gått en långpromenad med Laika igen, men blev typ 1km kortare idag
för stannade till på vägen där det fanns en parkbänk bortanför fläsian elle vafan de heter,
badplatsen & njöt av den sköna solen & havsutsikten =)
Fett mys, t.o.m Laika la sig på parkbänken bredvid mig & njöt,
men efter 10minuter vart hon rastlös & börja gnälla så då tog vi & promenerade hemmåt,
och joggade 5-10 minuter också så hon fick springa av sig lite =)
Nu är ja fett blöt om fötterna igen också, tänkte att
"Fan va skönt att ja är torr om fötterna" när jag svängde av in till gården för att gå in men då gick ja i
snöblask som de va 20 meter vatten under -_-
Fan, ja är så jävla klantig...

Nu ska jag hämta en kanna vatten, för viktigt med vatten & sitta & dricka de ett tag framför datorn & slöa,
& ge Laika lite mat & vatten & sedan ska jag göra nytta i lägenheten...

En sista hatsak ja måste skriva av mig,
hatar töntiga pojkar, när jag var ute & gick åkte de förbi en töntig liten bil som dunka musik,
*WOW SÅ COOLT*, de va så jävla "häftigt"
& självklart skulle dom vara omogen & skrika saker genom rutorn, de är sånt tjejer tänder på va?
Eller inte, töntiga jävlar... Haha, ja bara fucka & gick!
Dom skrek att ja va snygg eller nått, åhh precis vad en tjej vill höra på de sättet.



Robin Hansen <3
Jag Älskar Dig!



Kommentarer
Postat av: anna

killarna ljög ju inte då, du är ju snygg åsna:D

2009-04-01 @ 17:04:10
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Hahaha, men orka med småbarn som dom :|

2009-04-01 @ 17:06:47
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback