I väntan på att syster Ylva ska ringa...





Imorse höll ja inte på ta mig upp, tror ja sove typ högst 2 timmar inatt..
Men ändå, nu väntar ja på att Ylva ska ringa så ja vet när nån kommer & hämtar mig,
ska ju till Torpshammar så, hem till morsan.
Ska även till Fränsta en sväng också tror ja, ta hand om Wilma så hon slipper lida & lämna lite grejjer
& Laika hos Tom.
Inte för ja pallar de, men ändå.. Måste..

Inge fint väder är de idag heller /= Blir lite ledsen, buhuuu!
Haha, jaja.. Vad gör man , bara hoppas på att de är de när ja kommer hem från fjällen.
Pratat med mamma en sväng idag också, sen ringde Melissa men hennes batteri dog.
Sen ringde nån mej men telefonen är knasig i huve, ja måste fan ha ny..
Jag blir så jävla less på den, fy fan!
Jag är en fattig jävla ankunge!
Men inget ja kan göra åt saken, försökt sökt lite jobb & så & extragöra så bara vänta &
hoppas på bra svar!
Ja har lite pengar, men alltså.. Ja ska ju se Mötley med dom i sommar, det är bara ett
MÅSTE!

Ne, nu måste ja packa, har gjort en liten lista:

* Kläder
* Tandborste
* P-piller
* Plattång
* Smink, borste, snoddar m.m.
* Plånbok ( leg m.m. )
* Mp3 + usb kabeln
* Telefon + laddare
* Kamera + laddare
* Deo, parfym m.m.
* Mössa, vantar, halsduk & shit...
* Tamponger
* Mina frisörsaxar

Sen äre säkert massa viktigt ja glömt :O
Vet du nått?! haha

Sedan kommer min älskling till Torpshammar imorgon efter jobbet & på
Torsdag som sagt åker vi mot fjällen.*
Kommer längta så tills imorgon, till att få hålla om & mysa me bubben <3
Kommer säkert ha svårt & sova en till natt nu när ja blir ensam eller så tvärslocknar jag eftersom
ja inte sove mycket på 2 dygn.



Jag Älskar Dej Robin Hansen <3



Kommentarer
Postat av: anna

du kan bli min hora;)

jag betalar bra:D

2009-04-07 @ 15:40:20
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Jag är din gummibrud me string!

2009-04-07 @ 15:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback