Kärring i förtid...



... Haha, ja man känner sej som de när man sitter breve mamma & löser suduko 
medans hon löser korsord...
Vilket liv man har här ute på landet..
Men ja börjar bli duktig på det :O

Sen sist ja skrev har jag gjort en "snygg" tårta till Melissa, självklart råka ja förstöre texten 
"Melissa 17 år" när ja hädde på strössel -_-
Men hon får låtsas va glad ändå, annars kastar ja den i fejset på na' !
Haha, sen så bad mamma mej dammsuga hallen & köket, 
ja hann bara göra klart köket sedan förstörde jag damsugaren :O
Jag är så duktig *stolt*
Själva slangen gick sönder :|

Ikväll kommer de folk till mamma också, Ylva & Veronica med sina familjer & 
firar Melissa, får se om jag är kvar då eller hur ja ska göra, om jag ska hem & 
när & sånt shit.. Ja vet fan inte alls...

Appropå saker som går sönder så gick selen sönder till Laika igår också, fan.. 
Måste ja köpa ny, hon som gick så mycket bättre i sele & nu har hon halsband 
så inte alls roligt & gå ut med henne...

Igår kväll, eller ja natt så glömde ja skriva in hur många steg jag tar en vanlig dag när jag inte tränat..
För testade den igår, så pinsamt så jag igentligen inte vill säga..
Jag tog mellan 3.000-4.000 steg, råka nollställa den en gång så vet inte exakt men i vilket fall är 4.000 steg lite..
Man ska minst ta 10.ooo steg per dag eller vad det är och 20.ooo för att gå ner i vikt..
Nu kanske ja ljuger, ska ta reda på mer om det där.. Men tror de va nått sånt...

Sämst man kan va...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback