Lämnat Laika hos Sabina...



... Ja, nu har jag lämnat Laika hos Sabina... 
Så får hoppas de går bra nu :) På bussen hem träffa jag Charren & hon 
fråga om ja skulle me på macken åvisst kunde ja de, så gick även in & 
fråga Robban om han skulle med & de ville han...
Nu pratar Robban i telefon me mamma sin & så fort han laggt på ska vi 
göra mat & sen efter det diska & packa så allt är klart inför imorgon..
För Robban ska upp tidigt & jobba så möter jag han på tågstationen vid 
klockan 12.oo så åker vi mot Stockholm, *weey*

Idag har ja vaknat på fel sida också, inte orkat fixa mej ett skit & sett ut som ett 
asshole till Sabina & upp till macken, men ibland får man ha sånna dar..
Inte känt mej ett dugg fin på länge men det ska de bli ändringar på nästa månad:

* Hårdträning -[ Så jag får en fin kropp till sommaren & de viktigaste av allt är att jag får ork & slutar vara så jävla lat ]
* Börja på en 2 veckors diet  -[ Som gör att man kan tappa upp till 10kg ]
* Fixa mitt hår -[ Som betyder extremt mycket, de ska färgas, förlängas & klippas hos en frissa för en gångs skull ]
* Köpa kläder, smink, brun utan sol m.m. -[så man får lite färg på kroppen, jag har så svårt att bli brun]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback