Lettland - Sverige...



... Fan vad Sverige spelade sämst igår på ishockeyn, värst av allt är att dom förlora mot Lettland..
Jaja, vad gör man...

Igår kväll vid 19.3o var jag hemma här i Torpshammar hos mamma & pappa, 
satt bara mest & tog de lungt här som vanligt vid datorn & småsnacka me dom..
Sedan satt vi allehop & kollade på tv, "hitta hem, hockey, ballar av stål" m.m.
Sedan satte jag mej vid datorn en pytteliten sväng igen, ringde Robban men 
han va uppptagen så gick upp & la mig & läste i Heroin Diares & somna sedan...
Klev upp vid klockan 09.oo-10.oo idag & åt då en Gorby's , satte upp håret & åkte till Ånge på ett möte...
Efter det åkte jag till Ljungaverk & hämta en nyckel på Bittes jobb till Toms lägenhet & åkte 
dit sedan & städa ur terrariumet lite snabbt & tog lite bilder & kolla vad som var helt m.m. 
för en tjej vill köpa de men ville veta vad som följde med & ville ha fler bilder...
Så nu är de fixat, ska skicka dom till henne ikväll, för den här datorn är puckad så de går inte..
Blir så less, ville bara få iväg det...

Imorgon ska ja väll tvätta om de behövs & sedan packa åt mej & Robban för vi 
åker till Stockholm på Torsdag, men värsta tråkiga grejjen där..
Vi åker olika tåg för de fanns inte plats för båda på samma tåg..
Så jag åker från Sundsvall - Uppsala & får sitta där en timme & vänta medans 
Robban åker från Sundsvall - Gävle - Uppsala..
Men sen åker vi självklart samma pendel från Uppsala - Märsta :)
Och på vägen hem på Söndag får vi åka samma tåg , om ja fortfarande lever då..
Kommer väl dö på vägen dit, få nått anfall & klättra ut genom fönstret & upp på tågtalet 
& sen kommer en tunnel som jag är för det för så då mosas ja där & dör eller nått...

Okej :O Ska inte vara dramatisk här, de kommer förhoppnongsvis gå bra :)

Ikväll tar jag iallafall bussen hem till min älskling som går strax över 18.oo & är framme vid 19.oo
nångång & då står min älskling & väntar där på mej, LÄNGTAR som fan...
Ska pusspusspussa på han & mysa med han ikväll i massor..! <3

Robin Robin Robin Robin Robin <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback