Love Me, Hate me...


La la la, la la la...
Ha ha, he he, ha ha ho!

If you seek Cissy, here I'm xD
I'm so ohhh....
Flummig & hungrig :O
Och saknar Robban i massor <3
Ja vill bli en gul flodhäst med stor pung, Anna är min ena kula & Robban den andra så har
jag dom alltid med mig vart jag än går, de vore underbart!

Igår mot eftermiddagen gick Robban & jag över till Matte en sväng sen åkte vi in till stan &
Robban bjöd mig på Pizza,
Tack älskling <3 Vad snäll du är!
Efter det gick vi in på hemmakväll & hyrde 2 spel, Buzz å ett annat...
Men Robban den ostbollen spöa skiten ur mig på frågespelet =O
Han har inte lärt sig de där att man alltid ska låta en tjej vinna :|
Sedan somna ja inte förens i morse, så jag har sove halva dan tyvär.
Men vaknat upp flera gånger så känns att ja inte sove nå bra, min kropp känner sig lite
efterbliven, som en slajmfigur :|
En kul liten filur!
Fan ja ä sämst ja vet men de ba dök upp i huve så va tvungen att skriva de...
De rimma ju :|
Haha, blir mycket smilisar i detta inlägg ser jag :O
Så ska lägga av nu så får ja skriva senare eller nått så fort nå kul händer!







 



Kommentarer
Postat av: anna

HAHA GUD DU ÄR SÅ UNDERBART JÄVLA CP, LOVE YOU

2009-04-06 @ 16:58:50
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Nejje :O haha... Love you too honey <3

2009-04-07 @ 02:26:45
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback