Solade vid ån...



... igår...
Ja, vid 12-tiden åkte jag ner på stan med Sabina & vi gick ner till ån & solade, 
Laika var även med eftersom jag inte tordes lämna henne ensam henne då 
hon var jättekonstig i magen..
Men idag är hon bra :)
Vi åt även mjukglass, fyfaan va gott de va xD
Vi satt där 2-3 timmar sen vart de kyligt för molnen kom förbi solen,
Rickard kom även dit så vi gick med han runt stan en sväng & gick även & åt på donken..
Där träffa vi Charren en sväng ^^,
Efter det stack Rickard hem & vi gick på Navet & fyllde på Sabina busskort & åkte sedan 
hem till henne...
Där satt vi mest & chilla & tog de lungt nån timme, sen vid 18.oo-19.oo kom Robban dit 
också & Sabina bjöd oss på middag , TACK! <3 
De va gott :)
Sabinas granne, Carola kom vid 21.oo & jag klippte henne lite snabbt & efter det satt vi & 
småsnacka lite igen & spela guitar hero & åkte sedan hem med sista bussen & sov, 
jag var astrött :O Haha....

Nu är jag påväg & ska åka ner på stan igen & göra lite saker som jag måste ha gjort innan 
jag ska på möte på Tisdag, också följer jag med Sabina upp till Veterinären som ska kolla 
hur mycket pengar dom ska ha för hennes katt Diesel som blivit sjuk, stackarn /=

HAHAH, igår starta Robban krig med Sabina också :O
Hon ville kolla på Criminal Minds tror ja de va, skitesamma..
Robban ville inte kolla på de & eftersom han inte fick dosan av henne så hädde han mer 
& mer ketchup på hennes bord...
Sen skulle dom slå krona/klave på vem som skulle slicka upp det & de blev Sabina men 
hon smeta in handen i de & jaga Robban runt lägenhenten & smacka han med det så han 
fick det i halva fejjset & sedan på tröjjan, haha.. Har kort på de , men har inte tid & lägga in det nu..
Så hade han inga andra kläder så han skulle låna min jacka hem, haha. VADÅ GAY HAN SÅG UT!
Men han ångra sig i sista sekund innan bussen kom & låna en t-shirt av Sabina ^^

Nu måste ja gå, skriver senare igen :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback