Terrarium Säljes...



... Tror jag skrivit ut det överallt nu & fått en del svar men ingen som sagt ännu att dom SKA HA DET!
Utan bara massa frågor om det än, nån som är intresserad?
Det är ett stort, snyggt hörnterrarium & bilder & mått kan skickas per mejl...
Pris diskuteras...

Jaja, nog om det... Nyss var mina syskon här med barn & så..
Vi fira Melissa & åt tårta, hon fick pengar, smink & nån hudcreme 
som lukta gott som fan :)
Strax innan det var ja & Melissa ut med hundarna på en liten prommis i skogen, 
lägger väl in bilder sen när jag komme hem...
Nu vet jag också när jag åker hem, imorrn på morgonen...
För mamma ska hämta kissekatt också hemma hos mej & Robban som Matte kör dit ikväll, 
han ska sälja sin söta Leffe så & en kompis till mamma vill ha den...
Men mamma kommer ånga sig när hon ser honom att inte hon tog Leffe, hon får skylla sig själv..
Hade jag haft ekonomi hade jag lätt tage snyggingen..
Han är så fin så..

Prata med Sabina för en stund sedan också, ska nog till henne imorgon..
Också har jag fått en beställning på klippning på nån Carola, så wish me good luck! ^^,
Haha, men tror hon bara ville toppa & klippa upp håret & de ska nog ordnas, men det är
ju på egen risk ;P
Måste klippa klart Robban som jag aldrig gjorde sist & har ju inte kunnat gjort de när vi var 
hemma för ja hade ju mina saxar här hos mamma & pappa..
Fy på mej & glömma dom :O Hemskt värre...
Skulle behöva klippa mej också, men de ska jag inte göra förrens jag har satt in det långa 
håret på mig, tror jag faktiskt ska boka tid hos frissa då också.. Ja får se vad jag gör :)
Men ibland kan de va kul & bli klippt hos en annan, men de ska bli en fluff frilla nästa gång..
Länge sen jag hade BIG BIG HAIR, så nu jävlar...
Fan vad jag bloggat på idag, ursäkta..
Men haft så bajstrååk, de är inte kul & va i skogen..
Här kan man bara gnaga bark & kasta kottar!
Ja trivs mer i stan fast det inte händer mycket mer där..
Haha, höll ju fan på dö av att gå ut i skogen idag, scary shit...

Ska hem å mysa med min söta gräddklick Robban imorrn, hihi <3
Ska pussa på han som fan, Laika med !
Ja bestämde idag också att jag nog hänger med till Stockholm den sista, 
men vettefan vad jag gör med Laika då..?
Nån som vill vara hundvakt kanske?
För tror inte hon kan hänga med denna gång, tyckte så synd om Sean (Robbans lillebror) sist 
när vi tror han va lite allergisk för han klia sig som fan i ögonen & va lite småröd /=



Robin Hansen inristat i mitt hjärta <3
Ja vill tatuera in hans namn nånstans på min kropp :O




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback