Tvätt, tvätt, tvätt...



... Sjukt mycket tvätt jag har idag då :O Hela toaletten svämma över av den när jag slängde in 
all smutstvätt där innan jag sortera upp dom för olika maskiner...
Jag kommer inte hinna allt innan jag åker, men gör så mycket jag kan så får älskling fortsätta 
om han orkar eller hämta upp det , jag bokar en tvättid på Onsdag eftermiddag också för säkerhetens 
skull så jag vet att jag får allt tvättat tills Stockholm..
När jag & älskling far dit så ska Sabina få vara hundvakt åt Laika :)
Hoppas att det kommer gå bra, men de gör de säkert..

Har ännu inte städat någor idag har fan inte kännt för det utan sutte fast här vid datorn 
fast det är så jävla tråkigt här & jag har inte ett skit att göra :O
Skulle behöva gå på långprommis idag också, men de kanske jag gör ikväll med Sum 
hemma hos mamma & pappa iställeför om det är fint väder..
Tycker det är lite småkyligt idag, kan inte bara molnen försvinna?
Det är doms fel! Men nåja, kan väll inte alltid vara varmt I guess....
Bara vi får en jävligt fin sommar är jag gla' ^^,

Nä, vafan.. Jag är så uttråkad så ja vettefan vart ja ska ta vägen så lika bra ja ställer mej på fötterna 
nu & gör nytta isälletför, då gör jag ju iallafall nått...

En ointressant sak till:
Jo, nästa månad ska jag börja på en 2 veckorsdiet också förhoppningsvis med Sabina som 
gör att man kan tappa upp till 10kg på dom 2 veckorna, ja hoppas de funkar men det ja hoppas 
mest på är att ja fått pengar då så ja kan vara med på dieten..
Jag ska även börja simmma, det är bra träning :)
Jag vill ha en fin kropp till sommaren som jag själv kan tycka om :D
Och nu äre inte långt kvar, så lite tid..
Bara att sätta igång innan det är alldeles föresent..




Kommentarer
Postat av: anna

tappa 10 kg på 2 veckor är inte bra, det är farligt för kroppen. sikta in dig på sommaren 2010 istället, men du har redan så fin kropp!

2009-04-28 @ 19:04:14
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Det är upp till 10kg, de kanske blir bara 5 också.. En tjej gav mej de här tippset som sa att de va jättebra, hon tappa 7 kilo... :) :O Ja har ingen fin kropp:P

2009-04-29 @ 10:03:04
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback