Varm choklad...


Nu sitter jag här & skriver med en kopp varm choklad i min ena hand, fan så gott de är.
Och har precis ätit 2 mackor med falukorv på, *njammi*
De ä så gott & doppa...

Idag har vare en riktigt tråkig dag, älskling kommer hem & somnar typ direkt
för han var så jävla trött..
Och jag har sutte vid burken till & från, sedan vare ut me Laika, spelat Spyro
ett tag & nu hamna jag här igen, vet inte alls vad ja ska hitta på.
Skulle behöva packa inför morgondagen, men känner inte för att göra det nu.
Får göra det om ett tag, för sitter & småsnackar lite nu på msn & dunkar
Lamb Of god <3
Fyfaan, underbar musik!

Har vare in till stan en sväng också vid 18.oo tiden & lämnat tillbaka spelen på hemmakväll
& ja å älskling köpte även massa godis på samma gång..
Haha, å ja som börjat tränat, de funkar ju bra?
INTE!
Men efter ja vare i fjällen börjar hårdträningen..
Då blire både styrka & kondition.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback