Flitiga Cissy...



... Jajjimen!

Igår kväll städade jag hela övervåningen, plockade undan saker - damsugade & torkade golven!
Duktigt gjort av mig!
Efter det satte jag mig vid datorn en stund & sedan la jag mig i sängen & löste ett korsord medans
Robban satt framför PS3 an & spelade Hockeyspel!
Sedan myste vi en stund & somnade vid 01 - 02.oo tiden inatt..

Klev upp vid 10.oo i morse & fikade lite & så, sedan åkte Melissa till sitt sommarjobb i Fränsta på
bykrogen & Robban följde med pappa & jobba..
Mamma hängde också med!
Så då blev jag kvar hemma med hundarna & plockade bort fikat från bordet & gick & satte fast alla hundarna ute
& började att städa hela nedervåningen.
Har dammat den, plockat ihop grejjer, damsugit, gjort rent på toan, duschat fågeln & gett den mat & gjorde rent bur & allt, torkade golven & tog sedan en liten paus & satt & snacka med Anna en liten sväng på msn i en halvtimme typ.
Sedan gick jag ut & kollade till hundarna, bar tillbaka fågeln från toan där hon skulle stå, gav hundarna mat & tog in dom & plockade även ur & i diskmaskinen så nu är jag klar för idag *stolt*

Är det inte bra gjort av mig då? :D

Just nu ska jag läsa Annas blogg, kolla min mejl & facebok & sedan lär jag sätta mig & nörda nått spel på datorn kanske?
Vem vet, får se vad som händer...




Kommentarer
Postat av: anna

saknar dig:(

2009-08-12 @ 14:54:10
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Ja Saknar dej med <3

2009-08-12 @ 21:46:21
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback