Flyttat!



... I lördags till Söndags flyttade vi saker från gamla lägenheten till den nya, slet som djur..
Men efter mycket slit vart det äntligen klart!
Jobbigt som fan & jag var duktig & skada fotden ganska rejält, men bra idag (Y)

Igår var älskling & jag till Upplands Väsby också, shoppa som fan..
Lägger ut bilder nästa vecka då jag är hos morsan..
Köpte en massa supasnygga grejjer!

Idag klev vi upp vid 10 & börjadem ed att fika & sedan har vi packat för idag bär det iväg hem till
Sundsvall igen, det ska bli skönt!
Kommer inte ha nått internet hemma så ni vet , men aja...
Åker till mamma på Söndag kväll iallafall så då kommer jag ha internet.
Kommer bo där typ i 2 månader.

Ni når mig iallafall på mobilen i veckan!

Imorgon ska jag träffa en Grand D tik som jag kanske ska vara dagmatte åt, beror på om det är okej
för morsan att den följer med till Torpshammar.
Jag hoppas på det, så håll tummarna för mig, med mig! :D
Sen på Torsdag kommer Laika hem & det kommer även en annan hund på Torsdag.
En Amerikans Cocker Spaniel som jag ska vara hundvakt åt tills på Söndag.

Ska tvätta en massa i veckan också, har hur mycket som hellst efter dom här 2 veckorna så kommer nog få boka tvättid i 2 dagar, sen ska det börjas packas igen inför Toprshammar!

Men men, nu har jag inte tid & sitta här mer om jag ska ta mig hem!

Smsa gärna idag när jag sitter på tåget & tråkar sönder ! :D



Vill avluta bloggandet idag med att berätta att jag älskar Robin Hansen superduper mycket!
Jag är så jävla lycklig över att ha dig min underbara pojkvän!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback