Kört bil...



... idag, & kul som fan var det.. Men det är det alltid..

Vaknade som vanligt vid 9 i morse av att det dunkade för fullt, det var pappa som var ute & spikade på altanen,
han höll på lägga tak.. 
Så jag låg & drog mig & halvsov till klockan 11.oo iallafall, inte sove så bra inatt då jag vare ensam :/
Så trött som fan har jag vare hela dagen till nu då självklart när jag skulle behöva lägga mig så är man pigg!

Men har iallafall älskling här, så skönt kommer jag sova inatt! =)
Han kom föresten hit vid klockan 14.oo idag med bussen & då åkte jag med mamma ner till byn & hämtade upp han,
sedan åkte vi vidare till Fränsta där jag var in på Färghandeln en sväng & köpte hårfärg & morsan var & köpte spik
& grejjer till farsan..
Sen for vi till Konsum där mamma handla lite & jag passa på & köpte dricka & älskling lite chips...

Sen for vi hem & Melissa kom hem precis strax efter så då vare middag, blev stuvade makaroner & korv/köttbullar..
Efter maten kände vi oss göralös så stal en av bilarna på gårn & var upp i skogen & körde lite med Robban..
Sedan hängde även Melissa med en sväng & det är första gången i hela mitt liv som jag faktiskt blev åkrädd i en bil &
förbannad vart hon för jag var det :|
Men vad gör man åt saken? , Inte behöver man bli förbannad..

När vi var tillbaka efter nån timmes åkande satte vi oss ner vid köksbordet alla utom pappa & spelade
Chicago, då vann morsan...
Sen körde vi en andra gång utan henne & då vann jag sen fick vi ge upp för Melissa var tvungen att gå & lägga
sig, den stackarn ska upp tidigt som fan imorgon..
Men det är så & pendla till stan  ;P

Nu har jag nyss sutte nere med bubben min & väntat medans han fika, & gick sedan ut med hundarna &
nu ska jag snart starta PS:3 an ett tag, eller? Kanske lösa nått  korsord?
Till sängen ska jag iallafall..

Ladda kameran ska jag göra också så det kommer lite nya bilder på lilla mej ^^,
Men kameran börjar ju bli så sjukt dålig :(

Tjingelixen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback