Nyss käkat...



... I en oavlig tystnad vi bordet..
Det blev fisk, potatis & hollandä sås (stavning?)
Men det var bara mamma, pappa & jag som åt för Älskling är i stan idag & hämtar lite saker, 
hoppas han är hemma snart <3
Och Melissa är på jobbet, mamma skulle åka iväg & hämta henne nu...

Idag har vare en dryg dag, har haft riktigt långtråkigt & senare gick det över till att jag blev förbannad...
Men jag bryr mig väll för mycket ibland kanske?
Men inte ofta jag blir elak så nån gång måste man ju få bli det!

Idag har jag mest tagde det lungt & sett efter hundarna, vare ut med dom ett par gånger & så..
Frusen är jag idag också, men inte så varmt ute.. 
Önskar det vore varmare!
Anneli kom förbi idag också & låna lite mikroringar av mig i utbyte mot en klippning nästa vecka,
tyckte jag var en suverän deal när hon inte har tid & klippa längre igentligen...
Men måste köpa nya till veckan då till Melissa som ja ska förlänga håret på, 
får se om hon passar i det!
Anneli tyckte jag var supersnygg i håret iallafall å de va ju kul, men de ska ju ändras nu ;)

Efter hon åkt gick jag upp igen & testade på att rita av en bild av mig & robban men gav
upp ganska fort när jag inte alls är bra längre..
Har tappat snittsen på det eller vad man brukar säga, får inte va bra på nått längre ja :O

Snart är det den 18:onde också, då är det en toppendag...


... då är det Robbans & Mins( och mina duck-lips ) dag!
Ett År & Fyra Månader!

Det är väl helt underbart grymt?

Jag Älskar Dej Robban <3




Kommentarer
Postat av: anna

grattis:D<333

2009-08-13 @ 17:59:22
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: Tack gumman <3<3

2009-08-15 @ 00:47:52
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback