Söndag...



... En halvseg dag med halvtaskigt väder, men vad gör man?

Idag vaknade jag vid 09.00 tiden & då smög jag upp lite fint ur Robbans famn I försökte att inte
väcka han & gick sedan ner en sväng på toan..
När jag kom upp var han fullt vaken & satt vid datorn en sväng, så var inte inte så bra smygande av
mig.. *tummen upp* , haha...
Så då övertog jag datorn en sväng medans han gick ner & rökte & grejja & när han kom upp så
tog vi det bara chill ett tag..
Efter det var vi ut med hundarna & gav dom sedan mat..

Imorse vart pappa skrajj också då bilen var borta från gården, haha..
Men då var det bara min bror (Åke) som hade vare här igår & gömt undan den bak på gården för att jävlas,
haha... Haha... 

Ylva, Tommy & Rasmus var förbi idag också & hon hade hundarna med sig så Contessa fick träffa hennes
ena hund idag, Dexter som är en Schäfer..
Det gick superbra & glad vart dom, fick även reda på idag att Dexter blivit pappa =)
Var ju skojj & höra det!

Sen mot eftermiddagen / kvällen kom Åke förbi med familjen, så satt nere & umgicks med dom ett tag
& man fick ju iallafall träffa Magda en gång till innan hon åker..
Hon sitter nog på tåget just nu, för det skulle gå kring 23.3o ikväll..
De va jättekul & få träffa henne & hoppas hon kommer ner snart igen, men kändes även lite knepigt när man inte setts
på så länge.. Alltså inget dåligt menat, så ingen tar det fel..
Utan det var superkul!

Imorgon vet jag inte vad som händer, hoppas på att ja fått pengar..
Behöver köpa hundmat snart & även sele till Laika så man själv kan börja njuta av promenaderna utan & tänka 
"hur ska jag orka ta en längre promenad idag?"
Får verkligen hoppas att den selen funkar, det är en speciell jag kikat ut..
Eller ja, som en kille jag känner har till sin hund som tydligen ska dra lika mycket!

Sen kommer snabbmatssuget, så då skulle inte pengar sitta fel..
Skulle inte va fel med en Pizza från Vagabondo, fan vad jag saknar stället..
Börjar dreggla bara jag tänker på det! Haha...

Nej nej, ska dra mig till sängen nu & avslutar med lite bilder från idag då Contess & Dexter
leker...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback