Städar för fullt...



... Idag är man duktig, klev upp vid klockan 09.oo med älskling för han skulle ta 10.35 bussen mot
Sundsvall för att göra några ärenden..
Satt & fika & var ut med hundarna, gav dom mat & allt som vanligt..
Efter att han åkt satte jag mig vid datorn en sväng & kolla runt & vid 12 idag så började jag att städa övervåningen & trappen..
Jag har dammtorkat allt noga & vare så duktig att jag lyft på saker & allt, sedan samlat ihop tvätt, dammat av mattor 
m.m.
Nyligen har jag torkat golvet & håller nu på att vändra & under tiden som jag väntar på att golvet ska torka sitter jag 
här igen =)

Har vare ensam hemma nästan hela dagen då mamma & pappa for till Ånge på förmiddagen
& Melissa är på sin första skoldag i Sundsvall..
Å ja, Robban är i stan som ja skrev ovan..
För en stund sen var päronen hemma ett tag & sedan for dom iväg igen för att hämta mer virke
till altanen..

Mer finns väll inte & berätta om denna dag ,eller jo..
Blir nog att jag & älskling far hem till Sundvsall i veckan för vill hem..
Orkar inte vara kvar här länge i Torpshammar..





Kommentarer
Postat av: anna

jaaa kom till sundsvaaaaaal

2009-08-24 @ 23:31:40
URL: http://aejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback