Vilken dag...



... Ja finns det ens ord för den?
Hela dagen har vare okej, tills ikväll som gjorde att man mått skit som ett as, men
kvällen ska jag inte ens gå in på då den inte angår nån annan, men tro mig.
Den har verkligen vare skit, fan jag har vare både rädd & mått skit!
Men livet är inte alltid bäst, är inte på bästa humöret så kommer berätta bara lite kortfattat om dagen..

Klev upp vid 9 i morse av att jag vakna av Rasmus & morsan som ropa i trappen, var barnvakt en stund
i morse samtidigt som jag färga håret igen. (gjorde även det igår.)
När han åkt hem vid 12 åkte hela familjen till stan utom Melissa som redan var där.
Jag & Robban var på arbetsförmedlingen medans pappa åkte till Timrå & Mamma mötte Melissa på stan.
Mötte sedan upp mamma & Melissa & Melissa drog iväg med polare & jag, Robban & morsan gick till Subway & pappa kom tillbaka då & hängde med dit.
Bjöd alla på mackor & åkte sen till birsta.
Var på Willys & handla mat & hundmat.
Åkte sedan hem.

När vi var hemma åkte jag & klippte mig, det vart bra!
Väl hemma hann jag sätta mig vid datorn en svng, sen blev inte kvällen som tänkt..

Men ja, allt är väll någorlunda okej nu med problemen & jag ska försöka få mig nån sömn, har sån huvudvärk & mina
ögon orkar inte mer just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback