`´ Äntligen `´

Nu har ja småpillat lite bland koderna & ändrat kommentarernas färger
så nu kan man faktiskt läsa dom utan att behöva markera dom
vilket jag tycker är jävligt skönt!

Sen som ja skrev nedan har ja laggt in snö på bloggen..
Har även försökt laggt in en dagräknare på bloggen,
men fick inte till det.. Ska försöka senare igen :)

Har även tage bort "Sök"..

Men har lärt mej en del idag som ja ska använda mig av sen
när jag orkar bygga om på min blogg.. Just nu känner ja inte riktigt för det..

Ska iallafall fixa större visningsbild då med lite information under
& en dagräknare.. Sen ändra knappen "Skicka" på kommentarer& bakgrunden
där man skriver sina kommentarer m.m.
De är vad jag ska börja med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback