`´ Designen Klar `´

Som ni ser har jag nu satt in en ny design här på bloggen som ska ge
lite mer julkänsla! Hope you like it?


Det är mycket småfix kvar, men orkade inte fixa allt idag..
Det är lite småsaker som ska in & färger ska ändras,
sem framför allt bilderna..
Eftersom det var menat att jag skulle ut & fotografera idag & ta lite bilder i snön
men det har vare så satans kallt så fick det bli gamla bilder som jag sen får ersätta
när jag fixat nya, för har sparat projektet i en Photoshop fil så ja kan göra det :)


Christian är fortfarande här & imorgon åker han med oss mot Torpshammar,
men han hoppar av i Viskan hos familjen sin.. :)
Innan vi åker hemmåt ska jag se till att handla julklappar åt Laika..


Idag när Aslan åkte hem också var hans husse & matte så snäll & gav mig
& Robban en julklapp också, inte för det hade behövrs, men de va supersnällt
& jag är verkligen tacksam..
Det var ett presentkort på SF så vi kan gå på bio!
Så kanske blir 3D i Stockholm om man får nån liten tid & se Avatar?
Kan tänka mej den ser häftig ut på de. :)


Ikväll ska ja & grabbarna spela World Of Goo & tävla vem som
är smartast & bäst i det, haha..
Ja kommer självklart va bäst, är ju brud , eller vad säger ni ;)
Ja kickar doms asses!


Men men, kommentera gärna designen!
Vill ha kritik, men ha lite översende med att det är småfix kvar :D
Men ser ni nått så nämn det ifall ja kanske missat nått som ja inte
tänkt på?

Kommentarer
Postat av: anna

fyfan va snygg den blev!!!! :-D

2009-12-19 @ 05:40:32
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

WOW!

Fick värsta chocken när jag kom in här i detta juliga land!

Mysig stämning och fin design=)

2009-12-19 @ 21:14:35
Postat av: Cissy

Anna: Tycker du? :O Tack! :D Men de är lite småfix kvar som sagt! :P



Evelina: Tacktack, härligt att du tyckte det!

2009-12-19 @ 21:26:43
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback