`´ Filé m. stektpotatis `´

Idag äre lungt då Aslan inte är här, så tog mig en sovmorgon..
Vakna vid 09.oo i morse av att mamma ringde & ville ja skulle kolla
upp en adress på hitta.se så de fixa ja självklart & sen gick ja & la mig
& myste med Robban & Laika igen i sängen & somna till..
Vakna sen igen av att mobilen ringde vid 11.oo & då var det Melissa (lillasyster) 
som undra om hon kunde komma förbi & hämta Laika & ta med henne på stan, men
inte idag tyckte ja utan hellre i slutet av veckan.. Sen undra hon även om hon kunde
sova här men blir så mycket då hon ska upp tidigt imorrn på skolan & ikväll/natt
ska Robban & Christian sitta & spela in lite musik.. Christian har en låt han vill
göra så :D Och här hemma har vi ju studio ;)

Sen på eftermiddagen ringde även Sonubai (Aslans Matte) & undra om han kunde vara
här imorgon & det är ju självklart! :) Så han kommer förbi nån gång mellan
09.oo-11.oo sen får ja se hur länge han blir kvar... Dom skulle flyttstäda iallafall...

Jag har nyss diskat strax över hälften tills de blev fullt på diskbänken & sen
har jag rensat filén & laggt den i marinad & skickat Robban & Christian på tempo
så dom kan köpa kall bearnaisesås & lite annat till middagen..
Ja ska strax ta & skiva lite potatis också som vi ska steka till & lök :)
Det blir supergott de ;)
Sen göra det tråkiga som att diska resten också,*pust*
Men kanske smartast & ta det efter man ätit?

Åh, vad jag börjar få jullängtan också, känner mig som ett litet barn igen..
Men de ska verkligen bli skitkul & fira jul i Stockholm..
Ja vill åka nu :O
Men snart äre helg & i slutet av den blir det att åka hem till
mamma & pappa, de också bli kul & börja äta på all go' mat!
Jag hoppas hon har skummtomtar, har inte äte sånna än & längtar verkligen till det..
Som är så jävla goa'

Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback