`´ Ingen Aslan Idag `´

Idag klev älskling & jag upp klockan 07.oo ..
Älskling, Robban? Kliva upp den tiden?
Jajjimen, ni hörde rätt ;)

Han lämna mej ensam för att sticka över till Mattes lägenhet
för att städa för dom skulle besikta den idag.. Han ska ju flytta,
så de finns ju en ledig 2:a här i Bredsand om nån är sugen? :P

Haha, hörde vi kanske skulle få ny granne också, André kanske..
Men har inte frågat han själv ännu, så vet inte om det stämmer till
100%..

Idag har Christian vare här nå timmar, han har fortfarande datorn-
här sen helgen.. Så vi har sutte här & umgåtts lite bland en varsin
dumburk & sen har vi spelat CS, haha.. Faktiskt helt okej ibland..
Men som sagt, det är en "liten" hemlig nörd i mig, så schyy!
Det är hemligt ;)

Har ett nytt bloggdesignuppdrag på G snart till en underbar kär vän,
ANNA! <3
Hon ville jag skulle fixa den & självklart gör ja de för mina vänner!
Har även nåra till intresserade, men får se.. Tar ju en stund & göra vare
design också.. Det är ju nån timmes arbete, men det är kodningen somär värst..
Men den går frortare & fortare för varje gång så ska inte klaga då ja
håller på lär mig, tycker det är ruggigt kul ju när man vet att man får ett bra
resultat som dom är supernöjd med! :D

Har inte tvättat på aslänge nu så måste fixa de hellst imorgon,
efter ha bloggat klart ska ja se om de finns en ledig tid imorgon..
Sen ska det diskas också, typ börjar sakna bestick & grejjer när man
skulle äta idag, *suck*

Ajjuste, rubriken talar också.. Aslan skulle ju komma idag..
Därför klev jag upp så tidigt, men vid 07.25 fick ja sms om att hans
matte var sjuk så han stannade hemma med henne idag..
Vet inte om han kommer imorgon heller, men gon fick höra av sig när hon
kände sig bättre :) Så de är chill de, då kan man iallafall
kanske ta en tupplur till klockan 10-11.oo imorgon, skulle vara
förjävla skönt det...

Inga pengar har man fått ännu heller :/ Fan, hoppas & ber verkligen om
att jag kommer få dom.. Hellst imorgon, vill kunna julhandla..
Annars vet ja inte vad jag tar mig till...

Skulle iallafall beställa en present till Robban idag, men blev inte av då
dom tog assmycket för postförskott så får vänta tills jag har pengar på kontot..
De va lite tråkigt, annars hade en sak vare avklarad iallafall..
Men har iallafall planer på vad som ska köpas till min & Robbans familj,
så det är klart! Det gäller bara & hitta sakerna & ha nått & payya dom med...

Nepp, nu ska ja ner en sväng till den läskiga källaren..

Sov Gott Inatt!

Kommentarer
Postat av: anna

du är bäst:D:D

2009-12-03 @ 19:07:28
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: DU DU DU är bäst!

2009-12-03 @ 23:21:38
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback