`´ Julhandlat `´

Kan de bli mer toppen dag än idag? Nej, den har vare suverän..
Jag & Älskling åkte ner till stan vid 13.oo tiden & min älskade vän
Anna hängde med den snyggingen <3 Vi sprang runt på stan & julhandlade
nån timme & sedan stack Anna & jag & Robban forsatte julhandla..
Bränt pengar som satan har vi gjort idag, över 2.ooospänn,
men nu är allt så gott som klart.. Ska bara handla nått åt Laika också..

Idag handla vi till Robbans Familj:
Anna (Mamma)
Kate (Lillasyster)
Sean (Lillebror)
Jimmy (Annas Man) men honom är kvar..
Vi ska hitta nått till honom också..

Handla även till min familj:
Ingelis (Mamma)
Lennart (Pappa)
Melissa (Min Lillasyster)
En grejj kvar till mamma för hon fyller
ju även år men har diskuterat det med pappa & ska kolla upp
mer om det nån annan dag..

När klockan var kring 16.oo mötte vi upp Anna igen efter &
fixat some stuff's åt henne ;)
Därefter hon drog träffa Robban på Tobbe & hans brud så snacka med
dom en liten liten stund & mötte sedan upp Christian på Hemköp
där vi lyxa oss & köpte go' mat som fan!
Sen drog vi hem..

Väl hemma diskade älskling & ja plocka undan lite i köket
& började rensa en kyckling medans Christian skar upp lite
sallad till kycklingsalladen vi skulle göra med massa feta ost i
& Rhode Island sås..
Men sen vart grabbarna tvungen & gå & köpa med fetaost för vart för
lite & passade även på att hyra film & köpa gå' bredbar mjukost till baugetterna
som vi även köpt idag..
Medans dom var iväg & gjorde det tog ja fram sjömansbiffen jag marinerat &
stekte på den & slängde in potatisgratäng i ugnen..
Till det blev det även kall bernesésås..

Fan va go' maten var! Ni skulle vart här ;)
Toppen var det!

Fick ju även köpa loppmedel idag till Laika & Aslan så imorgon blir
det att tvätta alla hennes grejjer inklusive min egen tvätt då,
& städa u lägenheten & behandla Laika med medlet & när Aslan kommer
till veckan blir det även att behandla han på direkten också!
Huva, stackars hundar.. Känner mig så taskig mot Laika nu också då
hon inte får ligga i sängen.. Men vad gör man? /=
Efter imorgon ska de vara fritt fram för henne igen :)

Har även kollat på ena filmen ikväll Mall Cop, den sög verkligen..
Spelade nå spel därimellan & nu ska vi dra & se en rysare tror ja de va?
Sen blir det nog sova efter det..

Ajuste, Robban fick även 5 stora röda rosor av mig idag också (A)
Det är han så värd, så många många fler..
Jag Älskar Dej Jätte Mycket Gubben, Du Betyder Allt!

Men nu väntar grabbarna på mej, så dax för mig & lägga mig ner i sängen me
dom & glo' på filmen..
Lär ju blogga mer imorgon eller nått...

Sov Gott Allesammans, Ska Jag Göra Efter Denna Toppen Dag!


Kommentarer
Postat av: anna

fyfan va gott det lät :-O

tycker du borde bli kock ellr något liknande :-D<333

2009-12-04 @ 08:17:15
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: De vart supergott! :D

Haha , ;P

2009-12-05 @ 17:16:30
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback