`´ Julklappar åt Laika `´

Idag var mamma & pappa till stan för dom skulle hämta mig & Älskling,
Även Christian som ville lifta med oss till Viskan..
Men innan vi åkte hem mot Torpshammar åkte vi ut till Birsta där mamma & pappa
droppa oss grabbor & flickor (Christian,
älskling, jag & Laika) på djurmagasinet
medans dom uträtta andra ärenden under tiden..
Själv hade jag 400kr som ja spendera på julklappar till Laika därinne! :D


Köpte en sak för mer min skull & dom som är ute & går med henne, en
antidrag sele.. Sen köpte ja hundgodis, oxöron & nå gott ben & så
som hon ska få inslaget imorgon ;)


Jajjimen, efter de åkte vi hem & var här i Torpshammar vid 14-15.oo tiden
& då packa vi upp en massa & mamma börja göra mat m.m.
Sen tog vi PS3:an med oss hit & Rockband för tänkte de skulle va kul
men då har jag glömt kicken till trummorna hemma..
Fett surt, också fick ja tag på en som ja låna som vi åkte & hämta strax efter 16.00
då vi precis käkat.. Men tror ni den funka? Nä, de va trummset till Xbox ,
visst den passa till våran.. Men ville inte funka :( Tråkigt tråkigt,
om nån som läser denna blogg i Ånge komun har en kick att låna ut bara imorgon
kväll till måndag så säg gärna till, till Playstation ;)


Anyway.. Då går vi till kategorin väder, ska ALDRIG klaga på att det är kallt
i Sundsvall, här var de kring -21,
*brrr* fy satan, medans de va -14/-15 i stan..


Imorgon kliver jag upp vid 10.oo tiden, hade tänkt ja ska hinna hälsa på
Ylva (storasyster) & träffa lillbäsen Pontus för anda gången.. :)
Kanske ut & hälsa på hästarna en sväng också?
För senare mot eftermiddagen/kvällen blir det julbord & julklappsöppning!
*
Längtar, längtar* , de ska bli riktigt skojj!

Men men, är trött som satan nu så ska va lite social med Robban & sova sen...


Ikväll när jag satt & umgicks med familjen nere vid tv:n höll ha på somna till
flera gånger, men som tur höll mamma mig vaken med sitt snarkande, haha!


Nattinatt, sov gott.. Får se om de hinns med ett inlägg imorgon :)

___________________________________________________________

Om du min älskade pojkvän läser detta inlägg så ska du veta att jag
är så himla glad just nu, jag är så gla' att det fortfarande är vi!
Idag när jag låg i soffan med familjen & dej mysandes bredvid mig kunde jag
inte sluta tänka på att igår är det hela ett år & åtta månader..
Så sjukt länge & längre ska de bli.. Så mycket längre..
Vi passar så sjult bra tillsammans, tycker verkligen vi är vackra bredvid
varandra, jag trivs med dej! Och hoppas på att det alltid kommer vara vi,
jag tror på en framtid med oss.. Ja vet jag sagt det tidigare, men ja gillar &
säga de & ja tror det så sjukt jävla mycket att ja kan säga de miljontals gånger..




Kommentarer
Postat av: anna

åh babe, är så glad att du är lycklig :-D och så himla glad att det är du och robban! Det kunde inte bli bättre.<3

2009-12-20 @ 18:37:41
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: <3<3<3

2009-12-21 @ 00:15:20
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback