`´ Känner längtan börjar komma `´

Nu är det inte långt kvar till jul, och jag känner redan hur jag börjar längta..
De ska bli så kul & få fira jul i Stockhom för första gången :)

Aslan sov här inatt & idag vid 12-tiden var hans husse Erik & barnen förbi med
mer mat till Aslan eftersom han nu stannar här tills på Söndag..
Själv skulle dom till Stockholm på Idol Finalen, dom hade skaffat sig
platser längst fram dom..
Lite fusk det & få höra Eriks underbara "pipa" så nära intill ;P
Han är ju aewsome, själv får man sitta hemma bänkad framför tv:n
& hejja på han & skicka iväg nått röstnings-sms..

Nu snart ska Robban ner på stan en sväng med Christian & när dom är tillbaka
ska jag baka lite Pizza tänkte ja, de blir super det!
En med köttfärs på dom vanligt & en med skinka & ost..
Nån med köttbullar & nån med bacon & lök, de blir awsome det!
Lär ju göra 2-3 plåtar medans ja håller på så kan Christian käka med oss också!

Men men, nu ska ja ut med hundarna en sväng & sträcka på min rygg,
känns som ja fått en muskelknut, fick tväront på ett ställe..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Älskar din blogg,fastän jag inte känner dig!

Går in minst 2 ggr per dag och kollar om du uppdaterat.=)



MVH Evelina från Karlstad.

2009-12-10 @ 23:30:31
Postat av: Cissy

Evelina: Tack, kul att du gillar den.. :)



Inte för jag skriver nått intressant, men de kommer komma.. Denna blogg ska bli en riktning sen åt allt jag gör inom bildredigering/fotografering m.m. så fort jag kommit igång med det lite bättre...

2009-12-11 @ 15:04:14
URL: http://blackiesixxdesign.blogg.se/
Postat av: Evelina

Okej,jag väntar med spänning,roligt att du skriver om hundar med,då jag har ett stort hundintresse och hästintresse=)

MVH Evelina från Karlstad

2009-12-11 @ 16:19:07
Postat av: Cissy

Evelina:



Ahh, härligt.. Ja djur är underbart!

Skulle vulja lägga in bilder också, men vet inte vart jag gjort av USB-Kabeln till kameran, men den kommer väll fram snart förhoppningsvis.. :)

2009-12-11 @ 17:33:20
URL: http://blackiesixxdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback