`´ Monopoly `´

Skrivet:
2009-12-28 @ 23:39:47


Jag & älskling köpte ett nytt monopol för 700kr häromdan, det heter
Monopol City & är en annan variant av monopol där man kan bygga både
bostadshus/industrier/skyskrapor m.m. så det är mycket mer avancerat..
Åh man kan förstöra för andra & så, sen följer det med nån mojjejeng som
man ska använda vid auktion & annat.. Riktigt kul faktiskt, jag är ju stort fan av
orginalet & detta var även också superkul & lite andra, så ni som gillar
sällskapsspel & monopol borde testa detta..


Iallafall, nu mot kvällen har jag & pojkvännen min, hans mamma & hennes kille
Jimmy sutte & spelat de i nå timmar...

Men ska inte skriva så mkt mer nu när ja ska mysa ner mig i soffan
med Robban & se nån film, dricka cola & äte jättegoa' vinäger chips!


Blir tråkig blogg medans jag är är med nästan inga uppdatringar & isåfall korta,
men åker hem igen på Onsdag så blir bättre då!
Ska försöka sammafatta tiden ja var här då också med mitt guldfiskminne..
Så förhoppningsvis blir det ett längre inlägg..


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag bara älskar monoploy med!

2009-12-31 @ 14:50:53
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback