`´ Paradise Hotel `´

Nu har jag precis legat framför tv:n nån timme där jag nyss
kollade på Paradise Hotel..
Åh, jag gillar verkligen inte Franscesca, vilken bitch hon är!
Sen finns det en till jag verkligen inte gillar & det är den yngsta tjejen, Jackie
eller vad hon heter? *dålig på namn* , hon snackar så mycket & de ända hon kan
är & bresa på benen.. Hon verka bara vilja synas hela tiden men tror
Franscesca kommer åka ut & sen Jackie..
De va så kul i det avsnittet när den blonda killen Andreas gick & la sig tidigare
för han tyckte de va så hemskt att han skulle dela rum med Jackie, honvar så desperat
& försökte självklart , HAHA.. Och han bara låtsases fortsatte sova.. Det var så jävla kung!
Hahahaha...

 

Innan tv:n tog ja & dammsuga igen & har även diskat idag... Måste
hålla extra rent nu ett tag fram när jag behandlat Laika..
Aslan kommer imorgon ockå & ska behandla han då också & han
sover här tills på Onsdag..
Sen kommer han på Torsdagen igen fast under dagen iställetför morgonen
& kommer då sova här tills på Söndag då hans husse & Matte ska bort
med familjen.. :)
Men de blir säkert skitkul!

Lite tråkigt nu också, kameran är full & ja kan tammifan inte hitta kabeln till den,
skulle vilja tömma den..
Eller som ja sagt tusen gånger tidigare, önska ja hade råd med en helt ny
bättre kamera eftersom mitt intresse för fotografering/bildredigering är
så jävla stort & det är nått ja känner mig okej på.. Bara jag hade en bättre
kamera så skulle jag kunna öva upp mig & bli så mycket bättre!

Men men, nu ska ja sova snart.. ska upp vid klockan 07.oo imorgon
då Aslan kommer..
Har inte så mycket mer & skriva här just nu heller..

Sov gott, nattinatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback