`´ Söndag = Tråkigt `´

Det är vad jag oftast tycker on Söndagar, det är inget som liksom händer..
Känns som en tråkig stämmning, & sen är de tråkigt & kallt väder ute..
Men åtminstone pyttelite snö som täcker backen här & där, fläckvis...

Idag på eftermiddagen åkte Aslan hem, han kommer troligen nån dag i
veckan också sen har jag inte tid på ett tag då jag ska hem till mamma
& fira lite förjul där & sen vidare till Stockholm dan innan julafton & blir
kvar där ända till dan innan nyår & sen vet jag inte riktigt än vad som händer
på nyår.. Man kanske åker hem till mamma & pappa?
Vi får se.. De löser sig, tycker inte om & planera så mycket i förväg..
Tar dagarna som dom går..

Ja igår sa ju ja att det tatuerades här hemma så tog ett snabbt
kort, inte de bästa men på tatueringen Christian gjorde:


Syns inte så mycket, men det ärlite rött i tatueringen också..
Men den blev najs najs!


Men jag själv bestämde mig för att vänta tills i Januari med att tatuera
mig på en riktig studio :)

Idag har ja städat av lite snabbt här också, för det låg tyg över
hela golvet efter att Aslan mördat sin tugg-knut.. Haha,
Men har inte orkat diskat, utan de tar ja imorrn..
Var meningen att ja skulle marinera filé idag också, men de får
också bli imorgon.. Idag äter ja hellre snabbhamburgare & tar en riktigt
latdag..

Vare uppe hos bakfulle
kaviardude (Christian) också & hjälpt han
städa av lite snabbt för han ska börja vara dagmatte åt dagarna åt en
blandraskille vid namnet jag inte kommer ihåg, haha..
De va nått ovanligt jag inte hört innan..
Så ja, städade av lite snabbt där sen igår då han hade efterfest & sen
kom tjejen förbi med hunden & Laika var med upp & fick
träffa hunden & dom blev bästisar direkt dom.. :D
Haha, kul & se.. Då har hon ännu en lekkamrat om dagarna..

Men nu har min fina pojkvän påbörjat att steka hamburgare så
ja ska göra lite nytta & tina bröden ja..
Sen ikväll blir det en lugn & mysig kväll framför tv:n,
skulle vara nån bra film där...


Avslutar med en bild sen i somras då vi var på gröna lund,
damn
vad jag saknar det där håret!



Kommentarer
Postat av: Evelina

Ungefär sammma hår som jag har,fast jag har lite pyttelite längre och ljusare blont.=)

fin du var!

2009-12-15 @ 12:43:02
Postat av: Cissy

Evelina: Jasså, najs! :D Tack så mkt! :)

Du har ingen blogg?

2009-12-15 @ 20:07:53
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback