`´ Tidsfördriv `´

Kärlek Och Sex Testet 2oo9!

Nutid:

Är du singel?:
Nepp, harvärldens bästa pojkvän!

Om inte vem är du tillsammans med?
Robin Kristian Hansen
Älskar du någon just nu?:
Robin <3
Saknar du någon av dina ex?:
Varför skulle jag göra det?
Brukar du tänka på dina ex?:
Aldrig!
Om du har pojkvän/flickvän, bråkar ni ofta?
Vi bråkar aldrig.. :P
Om du har pojkvän/flickvän litar ni på varandra?
---

Dåtid:
Hur många har du haft ett förhållande med?:

Robban är min femte pojkvän...
Har du hållt på med någon du inte velat hållt på med?
Uscha, ja fifan!
Har du sagt att du tycker om någon fast de inte är sant?
Nepp.
Har du och ditt/dina ex haft en 'låt'? om, vilken?:
Nepp..
Har du någon gång varit otrogen?
Nej! Skulle inte falla mig in & vara det heller...
Har du varit kär i en annan när du haft ett förhållande?:
Nej...
Snällast av dina ex är:
Det spelar ingen roll...
Dummast av dina ex är:
Dom flesta vet redan det & gör dom inte det angår det ingen...
Har du legat sömnlös pga en kille/tjej? om, vem?:
Ja..
Har du varit riktigt riktigt kär någon gång? om, i vem/vilka?
Robin Hansen, han fick mig att inse vad riktig kärlek är!
Fan vad grymt förälskad jag är i honom, han ärså grymt underbar
& fåräven mig & känna mig älskad.
Om du tänker på förhållandena du haft, har de varit bra/dåliga?:
Det ända bra jag har är det jag har nu & de kommer alltid att vara vi <3
Tror på en framtid med oss!

Har någon försökt förstöra för dig och någon kille/tjej?:
Ja, de finns sånna idioter också som ni kanske vet...

Bästa:
Förhållandet:
Robin Kristian Hansen

Kyssen:
Robin
Kramarna:
Robin
Sexet:

Robin
Datumet:
18/4-2oo8
Minnet:
Svårt & välja det där då det finns så många, ja & robban satt & prata sånt igår <3
Men ett av dom bästa är när jag ko hem & han hade tänt en massa ljus,
bäddat sängen med svarta satinlakan & laggt ut en massa rosblad &
grejjer, det var vekligen gulligt & kände mig verkligen speciell då..

Bästa kärleks låten: Finns många de, men har ingen speciell som
ja bara kan komma på nu...


Sex:
Har du haft sex?:
Ja
När hade du sex senast?:
Nån dag sen..
Vem var det med?:
Självklart Robin...
Har du kört 69an?:
Ja..
Har du kört doggystyle?:
Ja...
Har du ridit?:
Ja...
Har du kört skeden?:
Ja...
Har du ridigt någon/blivit riden med ryggen emot?:
Va?
Har du haft sex ute?:
Ja...
Konstigaste stället/ställena du haft sex?: -
Har du sugit/slickat?:
Sugit ja, slickat never.. *uscha*

Har du blivit slickad/avsugen?:
Avsugen tusen gånger, ingbert där nere gillar det verkligen ;)
Har du runkat/pullat någon?:
Rukat ja...
Har du blivit påkommen när du haft sex?:
Ja...
Har du sprutat någon/blivit sprutad i munnen?:
Ja...
Har du sprutat någon/blivit sprutad på magen?:
Ja
Har du smakat/svalt sperma?:
Ja...
Om du är tillsammans med någon nu, har ni haft sex?:
Åter igen Robin & självklart har vi det...
Har du haft sex i duschen/badkaret?:
Ja...

Har du haft sex i någon annans säng?:
Ja...
Vad tycker du om sex?
De är grymt nice.. ^^, Robban är ju så grym!Minnet:Har ni det bra?


Kommentarer
Postat av: Linda Ekdahl

USCHA!

Ofta man skriver så här i sin egen blogg då,vill du bara ha uppmärksamhet eller vad e det med dig?..Nu börjar det gå lite för långt,vill inte vara taskig,men ärlig däremot..

Så här har du ju skrivit!



Har du sprutat någon/blivit sprutad i munnen?: Ja...

Har du sprutat någon/blivit sprutad på magen?: Ja

Har du smakat/svalt sperma?: Ja...



Vem fan vill veta om du har svalt sperma osv?..usch,det här var en av dem äckligaste bloggarna jag varit inne på och jag kommer definitivt inte besöka den igen,tack och hej!

2009-12-06 @ 20:30:26
Postat av: anna

svar till Linda, dock tror jag inte du heter Linda?

Nu är det så att detta är cissys blogg, vilket betyder att hon skriver vad hon vill.

Sen om du inte gillar det hon skriver kan du ju gå och äta skit eller något istället?:)

2009-12-06 @ 22:57:44
URL: http://aejonsson.blogg.se/
Postat av: Cissy

Linda: Ingen tvingar dej att läsa detta heller, i början står det rubrik "Kärlek & Sextestet" & eftersom du fortsatt & läste var du nyfiken :)

Jag är inte ute efter okända läsare, såför mig spelar det ingen roll :)

Och sen att du inte verkar tycka sex är naturligt för du kanske inte har med sånt & göra som 98% av befolkningen så är det din ensak..

Det här är ett text jag kopierat av andra som finns på så många många fler ställen med fler som svarat som tycker detär ganska vanligt :P

2009-12-06 @ 23:09:01
URL: http://blackiesixx.blogg.se/
Postat av: Cissy

Anna: HAHA, gullig du är ibland Anna ;) Ska du inte gö testet du också? :D eller, det kanske är för hemskt :O hahaha

2009-12-06 @ 23:10:25
URL: http://blackiesixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback