`´ Willys `´

Idag klev jag & älskling upp vid 11-12 tiden & satte oss en sväng vid datorn,
gick ut med Laika & fixade oss..
Sen tog vi bussen ner till stan & gick där in på pressbyrån
& köpte dricka & gick sedan på Birstapendeln där vi klev av vid Birsta City & vi
gick mot Willys & ringde mamma & pappa som redan var i Birsta & skulle möta oss där..
Vi handlade en massa mat där så nu är kyl & frys full skönt nog! :D
Men desvärre är våra plånböcker tomma /=
Har ju gjort av med en massa massa pengar denna månad rätt snabbt, först hyran & sån skit..
Loppmedel till både Aslan & Laika som är 550kr..
Sen julklappar kring 2.oookr & mat idag & lite småskit därimellan som
blir en del större summor när man lägger ihop det..
Var meningen att vi skulle gå på bio denna månad också New Moon/2012
men får ta de nån annan gång..

Hade fått en kul kommentar nedan också på förra inlägget som
tyckte de var äckligt inlägg för jag hade kopierat ett test
& svarat på det, men kan ju iallafall säga till att det står
"Kärlek & Sex" som rubrik & är du/ni inte intresserad
eller känsliga över/av det så behöver inte hela det läsas :)
Det är ju ditt/ert val & inte mitt, rubriken talar ju vad det kommer handla om.
Själv tycker jag det är ett naturligt & vanligt ämne som miljoner andra
& det är inget jag skämms över, så har ni problem med det så läs det bara inte!

Hummm, tror inte det var mer jag vill ha sagt ikväll :)
Ska sova nu snart ändå, är trött då polackerna ovan har hållt på festa ända tills mitt
på dan idag.. Har verkligen inte sove ett skit typ, fett drygt.. Men lika
bra de så inte ja sover bort hela dagarna, men vill ju kunna sova på nätterna iallafall..
Tycker det är acceptabelt att man festar, javisst.. Till 04.oo även 05.oo
om man så vill det men börja 11.oo-00.oo på nätterna & hålla på ändra till
12.oo-13.oo på dagarna? Då får man ju inte sova ett skit.. Jag är inte sån som
klagar på folk som festar då jag själv gjort det, men inte på det viset & dom
tiderna.. Lite överseende får man ha när man bor i hyreshus lika mycket som jag
har överseende att dom festar & för liv med sig..

Medans ja ändå håller på så kan jag även medge att jag känner mig less ikväll,
därför jag klagar lite extra idag /=
Men de som stör mig allra mest idag är folk som snackar & gör de andra..
Jag får vekligen anfall på sånt, dom säger si & så till den ena & si & så till den
andra, det är inte bara den ena ni skadar för ni hugger båda två i ryggen på det
viset.. Vilket är sanning, vilket är lögn?
Man vill ju bara veta vart folk står i sina ögon & ska de vara så svårt & vara
ärlig & vet man inte riktigt vad man tycker & tänker eller stå fast vid det man säger
kan man bara hålla käften!
Annars slutar det med att nån klappar igen käften på er p.g.a det & slutar med att ni blir
ensam kvar..
Tänk först handla sen..

Nä, dags & sova nu & vakna upp med ett glatt humör,
har ju fått skrivit av mig lite nu :)


Kommentarer
Postat av: amanda

jaha:O jag vet inte heller hur man lägger in något i wordpress:P ska leta reda på hur man gör de

2009-12-07 @ 18:28:18
URL: http://amndaolsn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback